Jan Vargulič

"Pane Altner, podškrábněte mi to tady.."

13. 04. 2016 10:44:47
"Nesu Vám nějaký prachy a je toho docela pakl. Kam vám to mám dát a ani to nepřepočítávejte, je toho moc, a já mám dneska nakvap. Nejste jedinej. Víme.."

"Ti páni, co vám to posílají, se napřed trošku hádali mezi sebou i drobet strkali a jednoho chtěli i škrtit..Říkali mu, Slávku, nebo tak nějak..Padaly tam nepěkná slova, ani to nebudu opakovat. Obraceli si naruby kapsy a že v nich toho moc neměli. No, socani..Nerad k nim chodím..Nikdy mi nic nedali, škrobi. Prej Miloš..Moc jsem ty jejich řeči neposlouchal, kdo se má v politice vyznat, jsem jen obyčejnej pošťák. Půjčte mi průpisku, říkali, a málem mi ji zapomněli vrátit. Musel jsem si o ni říct. Jeden tam všude zhasínal světla, že se jako bude šetřit. A povídal, žádný svačinky. Berte si s sebou žrádlo z domů..Dávali mi to pak skoro potmě..Jinak ovšem, že Vás moc pozdravují i Vaši paní a taky dětičky.."

"Votravuje už ráno..To nemohlo počkat..?"

Autor: Jan Vargulič | karma: 14.84 | přečteno: 516 ×
Poslední články autora