Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

notabene9

14. 9. 2009 16:25
Dík..

Podnětem k mému textu byla opravdu poezie toho jména a nikoliv skutečná osoba, i když připouštím, že může být také okouzlující..

Textíky mám i v blogu Lidovek..

0 0
možnosti
JH

hjh

14. 9. 2009 11:32
Milý kolrgo (lidivý, tedy lidovecký)

Našel jsem někde kritiku profesionálního novinéře na váš text. Pokud jsem toho novimáře dobře pochopil, on nepochopil vás. Krásný řetězec. Já nejsem moc pozorný posluchač (a spíš Prahu) ale v tom jménu je skutečně poezie. Jinak držím palce.R^

0 0
možnosti
S

stip

9. 8. 2009 8:37
Byla by dobrá jinde

- tedy na všelijakých Frekvencích a pod., které neposlouchám. Na RŽ jen podtrhuje těžké zklamání z komercionalizace stanice, už je to čím dál víc takové Sama doma. Van Erne, Pokorný, Výborná - solidní profíci, to jste, ale běžte jinam! P.S. A ta šílená hudba!

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..