Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

hjh

18. 12. 2010 10:46
Pane kolego,

tleskám.R^

0 0
možnosti
C

Camino

21. 1. 2011 6:38
Re: Pane kolego,

Ja i za moji mamu, sedela v te same dobe jako HorakovaR^

0 0
možnosti
T

Timoty

8. 12. 2010 18:51
Nezlomeni

Je s podivem,že máme někdy tendenci naříkat,jaká je doba zlá,jak se nám špatně žije,a přitom zapomínáme,kolik toho museli vydržet lidé jako Jiří Hejda,a je velká škoda,že se o nich daleko víc nepíše . Jejich morální síla a nezdolnost je neskutečná a je důkazem,že člověka s morálkou a ctí nezlomí nic.[>-][>-]

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

8. 12. 2010 18:25
Díky

0 0
možnosti
DN

Englishman

8. 12. 2010 16:39
Karma!

Hejda byl jeden z těch, kteří se nenechali zlomit. R^

0 0
možnosti
B

bourbon

8. 12. 2010 15:59
Díky za připomínku Jiřího Hejdy!

Díky za připomenutí Jiřího Hejdy. Ty memoáry jsou přímo fantastické!!!! Kdo se chce víc dovědět o 1. republice, o tehdejších velkých koncernech jako ČKD a Škoda, měl by si tu (rozebranou) knihu někde sehnat. Do smrti si budu pamatovat reakci Jiřího Hejdy na informaci, že ČKD, jejímž se právě stal generálním ředitelem, prodala do Řecka cukrovat: "Vždyť musíte vědět, že s Řeky se neobchoduje!" Řekové samozřejmě nezaplatili a mysleli si, že jim cukrovar zůstane. Ale Hejda je převezl, dal cukrovar demontovat a odvézt do Prahy.

Jen ten název Hejdových memoárů je nepatřičný, protože Jiří Hejda určitě nežil zbytečně!

Karma a ještě jednou dík!!! [>-] R^

0 0
možnosti
JV

notabene9

8. 12. 2010 16:34
Re: Díky za připomínku Jiřího Hejdy!

Souhlasím..Já na knížku narazil ve veřejné knihovně a je to letošní II.vydání..Než jsem si ji přečetl, bylo pro mne jméno autora víceméně prázdným zvukem..Jen vím, že jsme kdysi doma měli knižní vydání soudních protokolů z onoho nechvalně známého procesu..Odtud jsem si ho pamatoval..Upoutal mne jeden detail - učil pár let v Olomouci na škole, jež je tady kousek za rohem..A nedávno jsem v ní seděl ve volební komisi..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..