Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Nikle, vážně jste nepochopil ironii p. Varguliče, škoda Pane Varguliči, mám to trochu podobně až jsem určitě zaujatější. Víte vůči komu.R^

1 1
možnosti

Dík, já MZ oceňuji i mám k němu výhrady, ovšem k té pokračující kampani spíše výhrady..Trošku racionality..

0 0
možnosti
Foto

Prosím, dejte nám jeden test správně vyplněný, abychom věděli, jak to máme udělat.

1 0
možnosti

J40o72s23e26f 47N38i11k98l

2. 12. 2014 14:27

Vaše slova :"...O čem budu psát, budu vědět až to napíšu..." Co někdy napíšete, patří spíš do koše. Ale věřím, že váš kvíz najde u jedné části čitatelů  zájem. Myslíte, že je potřeba do omrzení psát kritické  či ironické články o prezidentovi a neustále živit averzi proti někomu..začíná to být vyčpělé a tudíž nezajímavé téma....Pokud bude někdo kritizovat vládu a prezidenta a připomínat takové hlouposti jako vy, budu vědět, že to dělají dobře...

0 2
možnosti

Ale já nejsem moc proti MZ a tu kampaň taky zrovna nemiluji, bylo jí už dost.... Spíše si myslím, že by potřeboval lepší poradce, s výjimkou Kmoníčka, to je docela třída..

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS