Diskuse

Mzda strachu..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

viděl jsem jen remake, ale moc se mi líbil, má navíc skvělou muziku od Tangerine dream. Jinak se s vámi zcela ztotožňuji, ačkoli hrdinové filmu rozhodně nebyli ctnost sama, byli to alespoň chlapi jednající na rovinu, ti z parlamentu nestojí ani za to, aby jim nafoukli kolo u náklaďáku

0 0
možnosti
Foto

,,Silnice je bílá nit, nemůžeš jí dohonit ani na svém nákladˇáku, vedle spí tvůj kamarád..."

Sem tam paralela by se vskutku i našla;-)

0 0
možnosti
Foto

To byl krásný film. Nedávno ho dávali v TV.

1 0
možnosti

Vidíte, jak mne krása míjí..Nebo já se míjím s krásou..

0 0
možnosti

Podíval bych se na ten film znovu i na ten docela povedený remake..Nějak to nedávají..

1 0
možnosti

R^ Ten film jsem miloval. Zato parlament.... Pamatujete si na toho bělovlasého Holanďana, který říkal, že se musí i třeba před popravou oholit? A za hodinu vylítl do povětří i s autem. Navíc... vy znáte chlapy v našem parlamentu?8-o8-o8-o Možná Jandák, to je chlapisko otylé;-O;-O;-O

1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..