Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Ale no tak pane Varguliči. Vy přece víte moc dobře jako to dopadlo V;-)

0 0
možnosti
JV

Víte, že ani nevím jestli dobře, nebo špatně? Všecko je relativní..V tom Midsomeru vždycky dobře..A to je dobře..

0 0
možnosti
JV

Dík, já jsem - či chci být - vlažný na všecko..A sportu v TV je moře, jen se neutopit..

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že O2Tv mám už léta, za ten sportovní kanál jsem si připlatil, jsem vlažný sparťan už od narození, na Letné to holt nešlo jinak. Ovšem k tomu příplatku za sport byla nabalena spousta dalších programů, takže nyní jich již mám přes stovku - a stejně se není na co dívat!

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..