Diskuse

Jeden den Ivana Denisoviče, jak jej popsal a sám podobně prožil A. Solženicyn.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je neuveritelne,co všechno clovek vydrzi...Když ma doopravdy velkou chut zit,poradi si i s nemocemi a dokaze zázraky.

1 0
možnosti

Ano, IDŠ (fiktivní postava) je či byl obdivuhodný člověk a zlým paradoxem je, že se to muselo projevit až ve stalinském gulagu..Otázka je, jaký by byl na svobodě a třeba jako šéfik..

0 0
možnosti

Je zajimave, ze ta kniha mohla vyjit za Chrusceva, za Brezneva uz ne. Zda vysla v cestine si nevzpominam, ale na "zapade" byla Bestseller. A dokonce byla i zfilmovana.

1 0
možnosti

Já jsem tu povídku - nemýlím-li se - poprvé četl ve vynikajícím literárním měsíčníku Plamen v době tzv. Pražského jara..Takový časopis, kdyby dnes byl, ale to je utopie..

2 0
možnosti

Díky za připomenutí. Vybavují se mi dva fragmenty:

Svědomí? Idealistické žvásty, soudruhu Feťukove!

.

Podle nového nařízení nebude slunko nejvýš v poledne, ale až v jednu hodinu.

Opravdu? A kdo to nařízení vydal?

Sovětská vláda!

Že by je už i to slunko poslouchalo?

2 0
možnosti
Foto

KZ byly v době války pro nepřátele, kdežto gulag byl v době míru pro vlastní lidi.

Takže ani jeden nebyl moc humánní.

4 0
možnosti
Foto

to patřilo pod pana Hermánka

0 0
možnosti
Foto

Mě jen udivuje, že ve světle těchto zdokumentovaných skutečností, se stále vyskytují jedinci, kteří sovětské Gulagy přirovnávají k nacistickým vyhlazovacím táborúm.

1 4
možnosti

Jedinym takovym jedincem jste zrejme vy. Nikdo zde neprirovnava Gulagy k Osvetimi nebo Majdanku. A takovy Buchenwaldy, Dachau ci Flossenbürg byly proti sovetskym gulagum rekreacni zarizeni.

0 1
možnosti

Četl jsem dávno a rád si trochu připomenul.R^R^R^

3 0
možnosti

Já si právě před pár týdny dal to repete a je to nádherně napsané - míním tu povídku..

2 0
možnosti