Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

O tve protiruske cinnosti mne uz kdysi informoval kolega N.-uz není mezi nami-s velkym obdivem k tobe - i když to jsem brala s rezervou.O kocarku se nezminoval:-)

0 0
možnosti
JV

Obdiv beru vždycky, i když byl ve virtuální záležitosti, jelikož jej nikdy není dost. Ty jízdy kočárkem byly reálné a šlo mi to s ním lépe než s autem. O třicet let později jsem si to zopákl s vnučkou:-) a pořád rád..:-)

0 0
možnosti
JS

Mám jisté pochybnosti jestli velitel čety měl pravomoc podepsat opušťák.

0 0
možnosti
JV

Vaše pochybnosti jsou zcela oprávněné, však jsem to schytal. My však byli samostatná odloučená jednotka a faktem je, že jsem podepisoval, až mne ruka bolela. Pak už nesměli, když to přeženu, sami ani na WC..

0 0
možnosti
PB

P68e47t83r 39B61u75r46i76a66n

31. 5. 2018 11:29

Hezké, karma. Ovšem sázet stromky v prosinci, to mohlo napadnout fakt jen komunisty ;-D

1 0
možnosti
JV

Zřejmě je to tak, ale byl to myslím jeden z jejich méně škodlivých nápadů..R^

2 0
možnosti
JH

R^R^R^ Já už ani nevím. Válčili jsme ještě za Čepičky?8-o8-o8-o

0 0
možnosti
JV

R^R^Moc si to nepamatuji, ale mám dojem, že to bylo ještě za Čepičky ta má vojna, jež přece není kojná..Pak ho vyšoupl Dzůr nebo tak nějak..:-)

0 0
možnosti
ND

Vojáčci byl akt velice napínavý a dobrodružný. A výjezdy s kočárkem přímo záslužné 

0 0
možnosti
JV

Jo já si ty jízdy s kočárkem po prvních rozpacích docela užíval a bydleli jsme s parkem za zády (u toho Florového)..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..