Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ale kdyby místo dětské rukavičky ležela na lavičce zlatá propiska, možná byste zaváhalR^;-)

1 0
možnosti

Já váhám celý život a se vším..Ovšem my (plus žena) vyšli až před polednem a park je plný lidí a psů - takže jakápak zlatá propiska..:-)

0 0
možnosti

Na vysvětlení - já ty záležitosti vůbec nehodnotím a nezaujímám k ním žádnou pozici mravní či politizující. Jen jsem si seřadil skutečnosti, jež se staly..Vím, že to jsou drobnosti, které nic neznamenají, ale mne zaujal ten sled..A k tomu jsem přidal vzpomínku z hodně dávna a pak i svůj čerstvý zážitek z parku..

1 0
možnosti

To jste to ale nandal všem Klausobijcům! A teď ještě něco k amnestii;-D

2 0
možnosti

Tu jarmulku opravdu dostanete, tu nemusite pokoutne zastrkavat do kapsy. Co by s ni take delali? Nebylo by to zrovna dvakrat hygienicke nosit jarmulku po nekom. Tusim , ze vsi u deti take prinesli jisti vitani vychodni imigranti.

3 1
možnosti

Byl jsem v Jeruzalémě v synagoze i u Západní zdi, ale kippu jsem vždycky musel vrátit.

1 0
možnosti

D10a16v55i31d 71H66o14r87á64k

21. 2. 2019 10:33

A to ji měl potom snad hodit na chodník, nebo někam do křoví, nebo snad do koše...

...tedy pokud tam nějaké vůbec jsou ?

1 1
možnosti

Rozdíl je v tom, jestli ji později vytáhl a odevzdal nebo ne. Já si taky schovám čepici do kapsy, když ji už nechci mít na hlavě.

Navíc se Klaus v tom videu tváří, že ví, co dělá a má radost, že se mu to povedlo. ;-D

2 1
možnosti

A navíc ta propiska asi nebyla za pár šupů, kdežto ten deklík byl standardní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..