Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

;-) jen pro doplnění, Vladimír Páral psal o severu Čech hlavně proto, že je dobře znal. Žil v Ústí nad Labem.

1 0
možnosti
MB

Sorry, jej dobře znal. Vypadlo mi písmenko, To víte, tablet...

0 0
možnosti
Foto

"Most" coby novodobá agitka už je minulost... teď je před námi Zkáza dejvického divadla a tuším, že se mi to asi bude líbit víc než Most. Nejlepší Most je ale ten ze švédsko-dánský kriminální seriál z let 2011-2018. Ten neměl chybu

1 0
možnosti
JV

Mostů je prostě hodně a ten severský bych se docela rád díval, ale je - tuším - v pozdější hodinu. Co je po 22 hod. nesleduji..

0 0
možnosti
ND

Tak poporadku

Páral jedině Milenci a vrazi

Seriál Uzamčený svět bych sledovat nedokázala

Most....se v tom hledá nějaké poselství myslenka ci nastavování zrcadla, tak za mě ne. Prostě dobře a vtipně vystavěný příběh.

Hezké zamyšlení, pane Varguliči.

1 0
možnosti
JV

Děkuji..Já z Párala ne jeho pozdější tvorbu. Jinak ano. Uzamčený svět - tam jsem ze záznamu některé díly třeba i 2x. Most mne bavil, postupně však méně, ale závěr to napravil..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS