Diskuse

Romčata..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedávno jsem potkal taky tři Romčata. Nesli si přehrávač, puštěný na plné pecky, kde nějaký rapper vyřvával hodně vulgární text s refrénem "choďte do (ženský orgán)". Měl jsem dost intenzívní pocit, že nám kolemjdoucím tím chtějí něco sdělit.:-/

2 0
možnosti

V "našem" parku takové taky potkáváme, chodí po jednom či ve skupinkách a sdělují a my si z toho něco vybereme..

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, milé vyprávění. Laskavosti a jemného humoru je zde málo. O to je cennější.

Moc zdravím, pane Varguliči

2 0
možnosti

Děkuji a nápodobně a mimořádně si vážím Vašeho ocenění..

1 0
možnosti

Mezi nohami může mít něco možná tak stůl. Člověk pouze mezi nohama.

1 0
možnosti

Já už jsem skoro stůl, prostě dřevo..Jinak máte pravdu, ale v osmdesáti už jsem rád, že něco jakž takž sepíšu..(sepíši tedy)

2 0
možnosti

Zdravím Vás rád, milý Jane - Jste mladý člověk ! Včera jsem opět absolvoval návštěvu u své tetičky v Prostějově - (bude jí 95 let). Já synovec, klasická beseda o dětech. Shoda = Škola učí - rodina vychovává = Neexistují špatné děti - Existují pouze špatní rodičové. Jistě, doba se mění, lákadel a nástrah i více - Nicméně princip setrvává identický ! Je otázka, kam se prokopou ti z parku - i doposud sympatičtí. :-)

5 0
možnosti

Děkuji za pozdrav, Mirku, já se necítím aspoň duší vůbec starý a tělo mám vysportované 50 lety tenisu (ke konci spíše pseudotenisu), ale teď je to přece jen horší a zbývají vycházky v parku, což je docela fajn a chápu se každé příležitosti k mírnému pobavení..

2 0
možnosti

No a? Napište nám za 5 - 10 let pane Varguliči kam to tihle tři Ronaldové dotáhli.

Jestli aspoň do té naší ubohé české ligy. :-/

0 3
možnosti

Já to napíšu těžko se svou osmdesátkou na krku a všude po těle. Každopádně jim přeji úspěšný život..

3 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..