Diskuse

Kompas v nás..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

My ambidexteři psaní až tak neřešíme ... ovšem při zkouškách na získání RP jsem měla na levé ruce mašličku ;-)

1 0
možnosti
JV

Gratuluji k ambidexterství (podíval jsem se do slovníku) i k nápaditosti s mašličkou..

1 0
možnosti
VN

Tak to já jsem asi měla v dětství poblém ... Měli jsme doma v kredenci zahnutou lžičku. A prý to byla lžička po mně. Asi jsem se narodila jako levačka. Za mého dětství se děti převáděly na praváky ... Do školy jsem už šla jako pavačka .... ;-)

1 0
možnosti
Foto

A "fčil" co s tím?

Kompas má naštěstí i své poetičtější světové strany jako jihovýchod, jihozápad, severovýchod a severozápad. A když se dívám na mapu, tak je Východ "pravicový" a Západ "levicový". Takové zmatení hodnot! ;-D

1 0
možnosti
JV

Svět je klubko problémů. Cesta z toho je snad čapkovská přes sledování "malých" věcí..Ovšem kam vede? Další problém..

1 0
možnosti
ND

Tak já mám na první třídu zajímavou vzpomínku a to jak jsme přes mincí dali papír a spodním koncem dřevěné tužky smrdlali ten papír na minci, takže na papíru se zjevila ta mince zásluhou toho černého konce - tuhy.

Jinak opravdu nic, asi mně pravá nedělala problém, teď tak nějak ano :-)

1 0
možnosti
JV

Vidíte, vyvolala jste ve mně zasutou vzpomínku. Taky jsem tak činíval, pokud jsem tedy vůbec měl minci..

0 0
možnosti
PK

No pokud mě pamět slouží, to po nás jako prvnáčcích nikdo nechtěl, i když já díky svým starším sourozencům jsem to uměl, škoda aspoň něčím jsem mohl oslnit....;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
JV

U mne díky onomu znaménku to bylo, pokud si vzpomínám, jediné na oslnění..Třeba se však pletu..Bylo to těsně po válce..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..