Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne spis nez ta prochazka zaujalo to menu,uplne jsem dostala hlad-nebo spis chut po nasem vegetarianskem obede.Jinak stav nouze paradoxne zpusobil,ze jsem ještě nikdy nemela doma takove zasoby jidla...

1 0
možnosti

Vycházky jsou u nás - naštěstí, či naneštěstí? - méně časté než obědy a při nich si docela dáváme do nosu, o což se stará má žena ve spolupráci s mladší dcerou. Ten zelený hrnec má u nás dlouhou tradici, v jednom takovém (už jej asi nemáme) vařívala onu dobrotu má máti a velmi to chutnalo tátovi. Vaří mu to na nebesích, žena mně ještě tady dole, i když ve třetím patře..

0 0
možnosti

Vždyť kromě té vycházky na balkon jste si mohli udělat i delší tůru. Třeba si zajít na záchod...

...a pokud byste byli u té dálky unaven, tak jste si tam mohl i sednout, a odpočinout.

0 0
možnosti
Foto

Proč jste měli prima vycházku na balkon????

0 0
možnosti

Mám své limity dané věkem i zdravím, na balkoně je však fajn..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS