Diskuse

Doma je doma

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ministr "vnitra našeho zdraví" by možná bylo příhodnější označení. ;-D

Přeji příjemný pobyt na balkóně.

Možná znáte z dětství i ten hit" "Já mám koně, na balkóně". Můžete si ho aspoň prozpěvovat, pokud toho koně přímo na balkóně nemáte. R^

1 0
možnosti
JV

Děkuji, prozpěvovat si mohu na balkoně cokoliv, dokonce i rap-ovat, ale nerad bych byl, aby z toho byla balkonová scéna a já vypudil ze dvora všechny zdejší obyvatele včetně jejich autíček, jichž je tady požehnaně (ode mne ne)..

0 0
možnosti
MB

Výlet na balkon mě dostal ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JV

Já tam ale opravdu rád chodím a pozoruji hemžení či poklid dole na dvoře..

0 0
možnosti
Foto

Já jsem ovšem nevoják, mám modrou, takže mě nějaký lampasák může být uloupený. ;-D

2 0
možnosti
JV

To jsem si říkával v kasárnách, kde jsem sloužil jako vojenské ucho a později na škole důstojníků v záloze..

0 0
možnosti
VN

;-D R^ , taky jsem tentokrát uposlechla . Dokonce nám začali topit, tak to snad bude prima ... ;-)

1 0
možnosti
JV

Nám ještě netopí, ale přijde to taky..

1 0
možnosti
ND

Jste příkladně ukázněný :-)

2 0
možnosti
JV

Mám to rodově - táta byl důstojníkem z povolání a já skřípal zubama na dvouleté zákl. vojenské službě. Podobně i doma a vůbec všude, kde se mi něco nakazuje. Kázeň musí bejt..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..