Diskuse

Dům holubí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Pěkné zamyšlení, ladí mi do stávající listopadové, lehce "depkózní" noty. Na tu píseň a Schellingerův hlas mám velmi podobné vzpomínky.

Přeji Vám i Vašim blízkým pevné zdraví a stále dobrou mysl...

2 0
možnosti

Děkuji, krajane z Hané, jsem rád, že jsme v tomhle ohledu naladěni stejně. Přání mne potěšilo a jako při tenisu posílám stejné - nefalšovaným úderem - tam k Vám a k Vaší rodině i přátele a vůbec všechny dobré lidi, s kterými tam žijete a se zde potkáváte (z krásných fotografií to ve Vaší obci trošku i hodně znám)..

0 0
možnosti

Zdravím a hlásím - Tak čapku a šálu už jsem hledal taky ! Nutný doplněk ...

"Domy holubí" jsou zajímavé. Do jednoho, se na pěší zóně přiženil můj děd a v r. 1921 tam založil živnost. Klasika pěší zóny a byt 125 m2 nad ním. Přežil vše, skutečnou krizi, Hitlera na náměstí - nepřežil r. 1950. V obchodě se zjevily rudé šátky a hodinky - "Hle vykořisťovatel " ! Chudák předek se skutečně otáčel, ke komu je vlastně vedena řeč ... ? (Soudruzi, vykořisťuji sám sebe) ! ...

Komunisté, byli ještě i dobrotiví. Bydlet jej nechali a místo "Domu Suken", se stal přes noc - Vedoucím Elektry ! Absolutně nechápu, jak se od knoflíků a nití přeonačil na žárovky a vysavače ? Každopádně zcela zničený člověk, který nic nechápal. Dětským pohledem - Oddaný věřící s biblí a růžencem, (pochopil jsem až později, hledal útěchu). Učil se latinsky, italsky - sen , vyjet do Vatikánu ...

Rozsáhlý objekt s kopcem historek. Mladý otec, se opíjel na půdě se synem, z vedle železářství. Těžko od žaludku - Hle, dvířka do komína ! Jeho otec úřaduje, nějaký rachot, řka - "S těmi holuby je nutno něco dělat, zase mi erou do krbu" !

Rodič se mi "Udal sám" a já měl radost . Taky byl mladý ! Mne to povzbudilo o vánocích a zkoumal jeho rybízové víno. Vyvolalo to úplně stejný efekt ! Naši krb v bytovce neměli - tedy za mnou ostudná čára až na WC. Chudák matka, úklid. Ráno říká - "Proboha, co mám v těch kozačkách" !? No co by, neprozíravě si je nechala přede dveřmi záchodku, já dlouze hledal kliku ! To holubi, já nic ! :-)

3 0
možnosti

Dík za zajímavý vhled do historie Vašeho rodu, mějte se..

1 0
možnosti

Ano je to krásná píseň, pořád...

3 0
možnosti

Však jsem si ji včera 2x pustil a dnes zatím váhám, aby to nebyla závislost, ovšem krásná závislost..

1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..