Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Zdravím muže v beranici. Jako chalupář pravím - již pomalu odkládám teplou, řeznickou čepici ! Z mládí si vzpomínám, bonmot - "Život, boj, jeden z nejtěžších". Nějak jsem tomu mládežnicky nevěnoval pozornost - cosi na tom, je.

Můj otec, při krásných dialozích to definoval - "No co synu? Výsledek 1:9". Říkám co to je, hokej ? Jo, hokej - 10% radostí a 90 % starostí. Jeho otec bádal nad významem r. 1950, kdy zevšelidovatěl. Mj otec, zase docela veřejně bádal - k čemu to bylo dobré ? A další zase bádali - proč furt bádá ?

Jako chalupář, mám zájem o hezký trávník. Prvotně stojící plevely, jsem prostě usekl - huráá ! S hrůzou jsem seznal genialitu přírody - Když nás seká, tak se budeme plazit ! Jsem mazaný, pořídil jsem Vertikulátor ! Příroda si vedla svou, to mne nemůže zastavit ! Šel jsem tedy na 4 do kolen a čtecími brýlemi ten povrch jal zkoumat.

Hle ! Tam se dějí věci neuvěřitelné ! Každá zeleň se bije doslova, o své místo na slunci ! Hezká, nicméně záludná pomněnka, se dokonce shlukuje. Do ostrůvků - Jedni vytlačují ty druhé, množí se a sílí ! Řeší si své vegetační = Střet zájmů !

Je to srandovní, nicméně co se děje na pažitu - děje se ve společnosti ! Rovněž vidím jeden mocný plevel, který dokonce volá, že s ním, tak bude trávníku lépe ! Pevně věřím, že v době vegetace - říjen 2021 konečně uhyne a můj trávník skutečně zkrásní ! Ano, i Herbicid je stále k mání ...

Jinak, s plevelem - bez, je život stále hezkej. Jak člověk nabírá věk, pravím - Smyslem je, aby naše stopa zůstala čitelná a vedla směrem správným. Po těchto vyrazí další ! Nebe , bude furt, nemám obavu. Pouze asi budeme muset přivyknout pohledu jinému - vleže. Já myslím, že to dám. Stále mne ovšem trápí to podstatné ! Lze v nebui kouřit ? Ani Jehovisté mi neodpověděli a už nepřišli:-)

0 0
možnosti
JV

Děkuji za hezké vzpomínky i úvahy, mějte se pěkně..

1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..