Politik ve skříni..

Po dobrém obědě pustil jsem si na internetu Bulata Okudžavu a místo gruzínského barda na mne vykoukl nejmenovaný český politik a cosi drmolil. Znechuceně jsem odešel a začal u nás doma prohlížet skříně, jestli tam nemáme politika.

Bulat nakonec přece jen zazpíval svou píseň o Puškinovi a litoval v ní, že v Moskvě už nejezdí izvoščici. Žádného politika jsem mezi kabáty nenašel, ba ani v komoře plné odložených věcí, kam už ani raději nechodíme. Přesto jsem si představil, zhlouplý z posledních dnů intenzivní kampaně, že nějaký stranický agitátor ze skříně vyleze a v ruce bude držet letáček. Já totiž slovům politiků před volbami - i jinak - moc nevěřím, věřím spíše mravencům v lese, i když co jestli i oni se právě nechystají v mraveništi k volbám.

Je podzim.

Probírám se volebními lístky. Brzy zežloutnou a některý by měl proto spadnout z mé ruky do volební urny tam někde za předepsanou plentou, kam kupodivu smím.

Babo, raď, který lístek do urny hodit.

Neporadí, budu se muset rozhodnout sám.

  

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Vargulič | středa 11.10.2017 10:01 | karma článku: 9,07 | přečteno: 245x
  • Další články autora

Jan Vargulič

Jehla hledačka

17.3.2021 v 8:27 | Karma: 17,16

Jan Vargulič

Četná pozorování

9.3.2021 v 8:19 | Karma: 9,51

Jan Vargulič

Registrovanej

25.1.2021 v 8:55 | Karma: 13,05

Jan Vargulič

Ach, léto

16.12.2020 v 7:34 | Karma: 12,16

Jan Vargulič

Pěkné okamžiky

30.11.2020 v 9:57 | Karma: 12,05