Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Pane Varguliči, Gabriela Koukalová se zachovala nejsprávněji, jak mohla. Je to fajn ženská.

A co se týká žádosti o ruku, nedávno mě požádal o souhlas ke svatbě s mojí starší dcerou jistý Američan Casey. Písemně. Tak jsem mu odepsal, že mě potěšil tím, že nežádá o ruku, jak u nás bývá zvykem. Časem by totiž nejspíš zjistil, že si s rukou nevystačí, žadonil by o další končetiny a vypadal by, jako člověk, který neví, co chce. Prý ho to pobavilo. Doufám, že pobaví i on moji dceru. Dvěma jeho předchůdcům se to nepodařilo :-).

0 0
možnosti
JV

Souhlasím, že Gabča je fajn ženská..Takových s malorážkou v ruce a s ostrými náboji na trati biatlonu víc (jinak ne)..Do toho, jak podává či nepodává svou packu a komu, jí mluvit nebudu..Já bych tomu pánovi ruku na stupních vítězů taky nepodal, jelikož se na ně nedostanu..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..