Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem o 17 mladší a tudíž s Klémou jsem žádné osobní zkušenosti neměl. Dokonce jsem nebyl ani na vojně, protože jsem měl modrou... Nicméně pamatuji toho taky hodně. Například Milouše Jakeše ;-D

1 0
možnosti
JV

Váš věk Vám závidím, vzpomínky na Milouše Jakeše už méně - ostatně já jej vlastně také pamatuji, i když tak trošku na dálku..

0 0
možnosti
FS

Jó,časy mění. Vy jste cvičil a šaškoval při nácviku na americké imperalisty a naši hoši teď zase cvičí a šaškují při nácviku boje proti imperalistům ruským .

0 1
možnosti
JV

Já šaškuji dodnes - někdy sám proti sobě..

0 0
možnosti
ND

Matně si pamatuji jak mě matka vzala na Vítkov podívat se na toho pána v rakvi. Nikdy jsem se jí nezeptala proč mě tam vlastně brala, a proc tam vůbec šla...

3 0
možnosti
JV

Aspoň v tomhle jsem měl větší štěstí než Vy..Naši mne tam nevzali, i když mne to možná minulo o fous. V roce 1952 jsme se stěhovali do jednoho města v Šluknovském výběžku a hned jsem jel se školou na týdenní pobyt do Prahy a vyšplhali jsme se na ten vršek. To ovšem ještě Kléma žil a pomalu se - prý - upíjel..Bylo to v době olympiády v Helsinkách a já se tehdy zajímal spíše o Zátopka..

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Čas to ještě nevyléčil a neodvál (paní Semelová i pan poslanec Staník jsou příkladem rozmanitého fosilního myšlení).

7 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..