Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak já k výšce Pradědu a roku objevení Ameriky ještě přihodím rybník Jordán, založený v roce 1492. Údajně to byla první umělá vodní nádrž ve střední Evropě.

1 0
možnosti

Klidně přihazujte. Ještě něco ze sportu, ale nenapadá mne co..

0 0
možnosti
Foto

H30a79n83a 40V55l80k80o24v53á

17. 9. 2018 19:22

Dokud se za sněhem nedalo jezdit na ledovce, kromě Tater byl sníh nejdéle na Petrákách - konec dubna to jistil.

Kraj mého mládí (přestože jsem z Brna).

1 0
možnosti

Celý život si pomůcku pamatuji 1492 - pak Kolumba a Altvatera, "Mi", nebude nikdo okrádat! Miloš Zeman, stejně jede na blbé místo - má jet na Petrovy kameny! Viz Kladivo na čarodejnice - "Na kopci docházelo k orgiím s ďáblem, který se zjevoval jako černý kozel nebo kocour" . Kdo tam by,l zajisté potvrdí - Když jsme na Pradědu, tak si dáme štamprli - asi tak čeho ? Samotné místo kamenů je opravdu krásné - Nicméně zvláštní a skutečně nějak temné ! ...:-)

1 0
možnosti

Pobýval jsem na Petrákách docela často obvykle s lyžemi na nohou a někdy se tam opravdu čerti ženili - takový byl nečas.Nějak se to však sešrákalo dolů nebo jelo dál po hřebenovce podél tyčí tam, kde fičí..

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že tu číslovku (se třemi desetinami za čárkou) výjimečně zaokrouhlíme nahoru. A světový řád všech věcí se nám navrátí.

Anebo počkáme pár desetiletí a třeba Praděd díky tektonice povyroste. Když už u sousedů mohou růst Alpy, že ano...

1 0
možnosti

Jste člověk ražení pozitivního, a to mám rád. Sklenici vidí poloplnou, než dopijete..

0 0
možnosti

Na Praděd může pohodlně dojet celá prezidentská kolona. Na Sněžku by to bylo méně pohodlné - offroad, a na Devět Skal své milované Vysočiny by musel pěšky, takže tam je bezpečno. ;-)

0 0
možnosti

Lid Hané je pohostinný, říkám teď doma po dobrém obědě..

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste to vystihl....milé a nenásilné. R^

2 0
možnosti

Pane Vargulici vy svym jemnym humorem vzdy potesite. Karol Polak by jiste rekl Bodaj by sme mali viacej takych Vargulicov .;-D

2 0
možnosti

Já potěším Vás, Vy potěšíte mne..

1 0
možnosti

Kdysi mi Praděd chutnal :-)

2 0
možnosti

Pro mne to byla první (neslavná) zkušenost s alkoholem. :-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..