Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsáno "s citem a figurou", jak se říká.

Díky za ranní, milý blog!

Tu lásku nezatracujte, víte, že kvete nepřetržitě:-))

1 0
možnosti
JV

Dík..Na tu lásku čekám celý život a jsem rád, že ji mám doma..Už 51 let..

1 0
možnosti
Foto

;-D Vtipně podáno, s laskavým humorem. Mně se tedy naštěstí nikdo takový nezdál.

A kromě toho mám sny naprosto spolehlivé a mohu podle nich bezpečně předvídat jednu věc. Protože to, co se mi zdálo, se nikdy nestalo.

1 0
možnosti
JV

Přeji Vám hezké sny a ještě lepší reálný život..

0 0
možnosti
ND

No, máte pěkné dny, pane Varguliči, to by do vás jeden neřekl ;-D;-D

1 0
možnosti
JV

Chtěla jste napsat "sny" že. Já bych to do sebe taky neřekl a neřekl bych to ani do pana Babiše..Jinak dny mám taky hezké..

0 0
možnosti
PK

Dneska se Vám bude zdát jak ˇViktorka Plzeň deklasovala Real a to dvěma branky Ovčáčka....;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JV

Sportovní sny se mi už dávno nezdají, a když tak něco z mé tenisové minulosti. Jinak tu Viktorku jsem si pustil na tranďáku za stavu 0:2 a než jsem ulehl, už to bylo 0:4. Ráno jsem se probudil (pořád ještě) a vidím na řádku pod zprávami, že vyfásli 0:5. To dnes bude jiná, oba zápasy Evropské ligy budu vidět live.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..