Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

Jeeejda,to jsem rada,ze nase mimca dala prednost spani v kocarku na zahrade v Sumperku,kde je rusily maximalne sekacky travy.Byt v Olomouci se nam pripomnel jen po krupobiti,ktere uplne zničilo strechu,staveniste slo nastesti mimo nas.Ale capa jsem také zaregistrovala,skoda,ze to tak brzy zabalil.Po shlednuti fotek se mu však uz nedivim...

0 0
možnosti
JV

Snad to taky brzy nezabalím (žena říká: "Nepiš to" Já ovšem vždy, téměř vždy, napíšu, co nechce)..Pozdravujeme mimča a lidi kolem nich..Mimochodem - teď se chystá oprava kolejiště o něco dál, blíž ke krchovu..

0 0
možnosti
VN

Zajímavé hemžení i barevně ... R^

1 0
možnosti
JV

Rád jsem na to koukal shora..

0 0
možnosti
ND

Hezké hemžení...

1 0
možnosti
JV

To jo, bejvávalo..Mimochiodem - Voskovec v dopisech Werichovi psával, že se jde či bude hemžit čili vyvíjet aktivitu..

0 0
možnosti
MB

Život je srandovní - Bydlet je třeba. Pak můj děd, pobýval na různých místech - Náměstí TGM, Adolf-Hitler-Platz, náměstí VŘSR a nyní by bydlel na Náměstí Svobody. Klasika, z místa se nehnul. Jako živnostník pouze měnil razítka - u VŘSR to měl dobré ! Na úřad již nemusel ani chodit ! (1950) ... :-)

Aniž bych chtěl - Já osobně bydlel v 5 městech, abych vše dovršil současnou parádou - Na rekre chalupě, čekal na ženu, až bude v důchodu. Podobně jsem zažil modely - Panelák - Náměstí - RD na dědině. Po pravdě řečeno, vše má své. Panelák je dobrý jako rozjezdové bydlo, kdy člověk chodí na směny - podobně bezstarostný důchodek. Náměstí má své kouzlo - Všude blízko, byt velkorozměrové plochy s vysokými stropy, (124 m2). Nakonec mi připadá nejlepší bydlo na té dědině. Od pondělí - pátek se společníkem psem + kočkou. Kdyby mi to někdo sdělil za mlada - Sdělím mu, že je "Jeblý do paly" ! Moje současná pala mi říká - Miroslave - To je vono ! ... :-)

2 0
možnosti
JV

My to také prostřídávali a v době po převratu zareagovali v rámci logiky dějin změnou názvu ulice z Gottwaldova na Vídeňská..

1 0
možnosti
Foto

...píseň sbíječek ve stylu rokenrolu... je zajímavý básnický obrat, ale pro mne osobně to je takový protimluv vzhledem k tomu, že rock 'n' roll mám rád. Zvuk sbíječky nebo zubní vrtačky ovšem nesnáším. Jinak si ale tu hrůzu dovedu živě představit

1 0
možnosti
JV

Už to pominulo, sedím u okna s otvěrkou a z venku jen lehké šumění od projíždějících aut.Ovšem aby idyla nebyla úplná, dodávám, že u nás parta dělníků pracuje celé dny na půdě a po schodech si nahoru nosí materiál. Třeba kovové trubky, a to už je nějaký rámus, když narazí o sebe. Otázka je, zda budou mít fachmani o víkendu volno, či ne..

1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..