Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Pěkné, moc pěkné, klidné R^

1 0
možnosti

Dík, snažím se vydolovat trošku klidu v moři neklidu kolem..R^

0 0
možnosti

To víte, že jo a denně a každou chvíli, třeba právě teď..

2 0
možnosti

Tož je vidět, jak moc si to užíváte, tak jen tak dál;-DR^

1 0
možnosti

Omylem jsem klikl záporáka, vidíte jak blbě vidím..

2 0
možnosti

"Soudruzi, dělníci elektrárenští, slepý jsem - nevidím!“ Nevím proč, jakýsi zásek do bývale mladé, školní hlavy mé. Pak všeliká životní poznání, že např. soudruh není pejorativně zprofanované oslovení - Nicméně jakou soudružec - bližní druh člověka. Mj. i "Balady a romance" - Jan Neruda - "Král Karel s Buškem z Velhartic teď zasedli si k dubovému stolu - ti ... teď kradmo přes stůl po soudruhu točí" ... Pořád je to o družství a daru vidu !

Rád jsem s otcem chodil na pivo - (Byl jsem uznán) ! Já už nějak žíznivě vpředu, otočím se a on vzdálen - sehnut, nějak i zkroucen - Ha infarkt ?! Přibíhám, slyším, - "Synu, hle jaká to podivná rostlina a jaký ještě podivnější brouk po této leze" ! Já myslel, že mne ebne - již jsme mohli dvě šoupnout ! Co tam vidí ? ...

Čím starším jsem - Vidím, že sice, jako elektrárenský vidím hůře - Nóó zase i lépe ! Vidím to - co jsem neviděl dříve ! Už taky rozpoznám rostliny milé - roztodivné a brouky prapodivné ! Už vidím, jako ten sounáležitelný otec - Vidím to zcela zřetelně, i ten list na lavičce v parku ! ... :-)

2 0
možnosti

Tak vás ten táta přeci jenom něco naučil .... ;-D

Mám to také tak a ráda na to vzpomínám .... ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS