Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za vysvětlení ! Ukazuje se, že jsem žil ve zmatku. Já se domníval, že ten silnější hroch tlačí toho slabšího do kina - Na ruský film ! ... :-)

1 0
možnosti

I to je možnost, místa v hledišti by bylo dost..

1 0
možnosti

A jéje, vidím, že jsem s tím postřehem až druhý.:-)

1 0
možnosti
Foto

Postřeh o hrozících hrošících mě okamžitě vytrhuje z poetického nedělného rána zpátky do reality ;-D

Přeji Vám hezký den, pane Varguliči.

1 0
možnosti

Děkuji a nápodobně, zdá se, že jedeme na stejné vlně..Já ovšem taky rád poetičnost a beru si ji i u Vás, třeba ve fotkách z kraje mně hodně známého..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..