Diskuse

Dlužím..

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

Dluzim diky za pekne pocteni-a nejenom dnes.:-)

0 0
možnosti
JV

Je to trošku v rámci mých povinností přinášet četbu, vždyť jsem vedl kdysi kdesi knihovnu..

0 0
možnosti
JV

Mimochodem po vejšlapu parkem jsme našli před chvilkou dvojkačku, a to už něco znamená..

0 0
možnosti
JV

Oblben nálezem dělám chyby - "při vejšlapu"..

0 0
možnosti
Foto

To tedy musíte být nejbohatší bloger ze všech blogerů.

1 0
možnosti
JV

Musím a taky nemusím. Přece jen jsem senior už nějakých dvacet let a z penze těžko zbohatnu, ale nějak vyžijeme a díky ženě je ten život pěkný. Moc pěkný..Zdravím..

1 0
možnosti
Foto

R^ Velice pěkné přemýšlení, pane Varguliči. Hlásím se k tomu. Taky jsem dlužník.

1 0
možnosti
JV

Dík, na druhé straně plnými hrstmi rozdáváte jiným - svým blízkým i těm, kdo se rádi dívají na Vaše fotky a rádi čtou Vaše texty..

2 0
možnosti
ND

Přemýšlím jestli mám nějaké dluhy já... Myslím, že nemám. Lásku jsem splácela láskou a snad je to tak pořád

1 0
možnosti
JV

Tak je nejlépe, věřím Vám, že tak bylo..

1 0
možnosti
JH

J76a90n 87H40a94r63v16a27n

20. 11. 2019 14:31

A zítra je mezinárodní den kuliček, pozítří mezinárodní den ptáků, popozítří.... Prostě každý den nějaká ptákovina ;-D

0 1
možnosti
JV

Je toho hodně těch Mez.dnů - některé mne minou, jiné ne..

0 0
možnosti
MB

Slovy básníka. Dluh zlý druh - Z mísy ujídá ! Dluhy mohou být různé. Za zlého Kalouska jsme obdrželi Složenku na 120.000 Kč - Hodný Andrej nic neposílá, musel by to vypsat na současných 160.000 Kč. Prostě je lépe ... (Sku

Existují dva pojmy - Šetřit a investovat. Kdo šetří má sice za tři, ale zase si moc neužije. Dobrá pomůcka - Poměr peněz je zhruba 1 : 10. Otec pořídil gara za 10 bobů, dcerce 110 už nestačí . Co si člověk našetří, sežere mu finanční mol - Náklady + inflace. Co s tím ? Přesně to se nyní děje - Zvyšování mezd, důchodů = Vše dražší.

Takže asi investovat - Do čeho ? Dobrá investice je do sebe ! Do vzdělání, zdraví, dětí a rodičů ! Tak, aby nenastala situace, že šanci nedostali - Že jsme si všechno nestihli říci a tak vznikl nějaký dluh. Jako jediný dluh - pak chápu investici - Do vlastního bydla! Kdo má židli, následně pak bydlí ! Jsou dluhy a dluhy. Já otci pravidelně měsíčně dával 1.000 Kč a on to zvesela přijímal. Když odešel, tak jsem mamince u svého RD zřídil Domov důchodců - Výměnek. S plyn ÚT - SAT. Tak jsem splácel svá synovská alotria. Odžila zde krásných 10 let. K mému úžasu i vytasila obálku s penězi - To ti posílá již nežijící otec ? To jsou ty vklady, které jsi synovsky dával ! :-)

1 0
možnosti
PK

Teda jako dlužník ve vztahu k rodičům a i učitelům, to se taky hlásím, ale to vše co s tím udělám a co se týče dluhů k sobě samému, ty si odpouštím pravidelně i nyní..;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..