Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já už vedle nechodím a tak vás tady pochválím souhrnně. Nejvíc ale asi za toho Vaculíka minule. K tomu se chci časem vrátit. Vedle vám už jenom klikám, tam vládne žumpa.

0 0
možnosti

Dík, kolego..A taky souhrnně..Ten Vaculík zde moc štěstí neudělal, ale s tím se dalo počítat..Já ho v poslední době hodně četl..

0 0
možnosti
Foto

A ještě jste zapomněl na starou známou anekdotu z filmu Šíleně smutná princezna.

- Jestlipak víte, proč má náš král na hradě tolik stráží?

- ?

- No, protože by nám moh´ bejt ukradenej!"

;-)

1 0
možnosti

Já toho zapomněl mnohem víc, než na co jsem si vzpomněl..Jinak už nebude..

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..