Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Má pointa: Dík všem!

0 0
možnosti
Foto

Krásný, vtipný text. Společně s fotkami super! R^R^R^

Kdo by měl zájem, prosím, podívejte se na blogy pana Varguliče zde: http://vargulic.bigbloger.lidovky.cz/

1 0
možnosti
Foto

8-oNic ve zlém, ale nějak mi uniká pointa. Zkuste to, prosím, krátce vysvětlit.

0 0
možnosti
Foto

Také nic ve zlém, ale znáte přísloví: "Komu není shůry dáno v apatice nekoupí."?

Třeba tam pointa není. Třeba je to jen takové povídání o nové masně a nakonec autor jen tak mimochodem zmínil, že má rád nudle s mákem a dá si je k obědu.

Třeba tam pointa je, možná se skrývá za větou "Sečteno a podtrženo - je to dobrá ulice. Vede ke hřbitovu..".

Váš dotaz mi připomněl jednu mou bývalou - mimochodem krásnou, mazlivou a hodně milou přítelkyni a i celkem inteligentní - z dob studií. Byli jsme spolu my dva a s kolegy ze studií na horách. Jednou večer jsme se dívali v televizi na film o lásce dvou mladých lid, byly tam nedorozumění a zápletky, film však měl otevřený konec. Nebylo v něm řečeno, jak ten smyšlený (sic) příběh dopadl. Když film skončil, tak se mne přítelkyně, která film silně prožívala, naléhavě zeptala: "a vzal si ji?". Jeden kolega, když ten dotaz uslyšel, vyprskl smíchy, až mu z toho tekly slzy. Já jsem se nesmál, i když jsem taky měl chuť. Nechtěl jsem přítelkyni urazit, byla to hodná dívka a nechtěl jsem, aby se na mne za ten smích třeba zlobila, protože jsem se těšil na předspánkové milé aktivity s ní. Možná jsem ji tedy řekl, že asi ano.

Příběhy bez jasných point a filmy s otevřeným koncem dávají náměty k zamyšlení, jak by to mohlo být myšleno a jakými možnými způsoby příběh by mohl dopadnout atd. Mně se otevřené konce celkem líbí.

0 1
možnosti
JH

R^ Neházejte perly sviním. Opisujte bláboly o Ukrajině a budete hvězda. Já se pobavil.R^

0 0
možnosti
Foto

Věci jen jemně napovězené...

Mě taky blog pana Varguliče poránu příjemně naladil

1 0
možnosti
VG

A o co tu jako jde ?   To někdo nemá na maso ale na dig.foťák a PC ano ?  Nebo jsem to špatně pochopil..... ?:-/

0 0
možnosti
VG

Vo co tu de ?  Někdo nemá na maso ale na dig.foťák a PC jo ....???   :-/

0 0
možnosti
Foto

Pěkný oddychový fotoblog. R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 731x
Nemýlím-li se (je to už pár let), živil jsem se (dobře i špatně) jako učitel. Mnohem raději se ovšem sám něco učím - může to být psaní blogů a čehokoliv nebo třeba liftovaný bekhend..Píši blogy i do Lidovek..